MyStyle

Alla inlägg under januari 2012

Av Kkungeen' - 14 januari 2012 15:11

Ja...

Har fett tråkigt just nu!

Har ingen aning vad jag ska göra idag.

Vill kolla på nån film men har ingen aning vart finns mina andra glasögon.

Men ska KANSKE leta efter de senare om jag kommer orka.. :p

Men nu orkar jag nt skriva mer...HAHA.


Av Kkungeen' - 14 januari 2012 01:04

Idag har jag varit med mina söta Babes.   

Emilia och Erna.

Det var skitkul!

Först så var vi och hoppade studsmatta hos Emilia sen gick vi in till henne och retades med hennes syster.   

Sen efteråt gick jag och äta, Erna och Emilia var ute under tiden.

Sen gick vi hem till Erna, där började vi nörda Hänga Gubbe på min mobil.

Av Kkungeen' - 14 januari 2012 00:57

Välkommen till min blogg!   


Idag skapade jag bloggen.

Och så grejade jag med designen också!

Jag är veeeeerkligen nöjd med headern...

Tog minst 2 timmar att göra den i bra storlek,jobbigt värre att greja med det.


Kommentera DIN åsikt om designen!

Omröstning kommer också!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej som heter Wiktoria c:
Jag är snäll mot dig om du är snäll mot mig.
Jag ÄLSKAR att spela fotboll och hålla på med teater.
Ska försöka skriva varje dag, men jag lovar INGENTING!
Man måste ha lite tid för sina vänner också!
Akta er för mig

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du designen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards